Κυριακή, 24 Νοεμβρίου 2013

WWE 2K14

Με την THQ να ξεπουλά ό,τι της έχει απομείνει, πολλοί ήταν εκείνοι που αναρωτιόντουσαν το τι θα απογίνουν τα μεγάλα franchises της εταιρείας, όπως αυτό του WWE, το επίσημου βιντεοπαιχνιδιού του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Πάλης. Πιστεύοντας πως μπορεί να φέρει την επανάσταση στο είδος, η 2K εξαγοράζει τα δικαιώματα και αναθέτει στην δικιά της Visual Concepts, σε συνδυασμό με την Yuke's, την ομάδα πίσω από τα προηγούμενα παιχνίδια της σειράς, την ανάπτυξη ενός καινούργιου και διαφορετικού τίτλου WWE. Το WWE 2K14, λοιπόν, έφτασε πριν λίγες μέρες στα ράφια των καταστημάτων και υπόσχεται να προσφέρει την πιο ολοκληρωμένη πρόταση στο είδος του.

WWE 2K14 Image 01


Όσοι είχαν ασχοληθεί με τον περσινό τίτλο της σειράς θα είχαν απολαύσει το Attitude Era Mode, με το οποίο ταξιδέψαμε στα χρυσά χρόνια του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Πάλης, όταν ολόκληρος ο κόσμος αγωνιούσε για τις εκρηκτικές μάχες που λάμβαναν μέρος. Αυτή τη χρονιά, έχουμε την ευκαιρία να γυρίσουμε ακόμα πιο πίσω, στο 1985 και στο πρώτο Wrestlemania και να αγωνιστούμε στα υπόλοιπα 29 που έχουν συμβεί μέχρι και σήμερα, γιορτάζοντας μάλιστα την τριακοστή επέτειο του κορυφαίου event πάλης στον πλανήτη. Η δομή του εν λόγω «career mode» είναι ακριβώς η ίδια με το περσινό Attitude Era Mode, χωρισμένο σε κεφάλαια με βάση τα σημαντικότερα γεγονότα που συνέβησαν. Από την Hulkamania μέχρι και τη σημερινή Universe Era. Βέβαια, η παρουσίαση των συγκεκριμένων γεγονότων έχει μεταφερθεί με την παραμικρή λεπτομέρεια, όπως ακριβώς τα είδαν οι εκατομμύρια τηλεθεατές από τους δέκτες τους. 

WWE 2K14 Image 02

Από την παρουσίαση των παλαιστών μέχρι και τον σχολιασμό από τους Jim Ross και Jerry “The King” Lawler, εδώ καλούμαστε να κερδίσουμε ακριβώς με τον τρόπο που έγινε και στην πραγματικότητα. Πρέπει, για παράδειγμα, να εκτελέσουμε μια συγκεκριμένη κίνηση σε ένα συγκεκριμένο χρονικό περιθώριο ή να προκαλέσουμε τα λεγόμενα «Wrestlemania Moments», κατά τα οποία ένα cut-scene μας διηγείται τι συνέβη εκείνη τη στιγμή πριν τόσα χρόνια.  Πρόκειται για ένα πραγματικά δύσκολο mode, καθώς δεν αρκεί να εξοντώσουμε τον αντίπαλο, αλλά πρέπει να κάνουμε ό,τι ακριβώς λέει το σενάριο, που πολλές φορές είναι ακόμα και ακατόρθωτο. Θα χρειαστεί να ξεπεράσουμε τις 10 ώρες για να ολοκληρώσουμε με επιτυχία το «30 Years of Wrestlemania», και με την ολοκλήρωση των objectives του κάθε αγώνα, ξεκλειδώνουμε πλούσιο υλικό, κάνοντας το WWE 2K14 μια «ζωντανή εγκυκλοπαίδεια» της πάλης.
Το καινούργιο mode που συναντάμε στο φετινό τίτλο ονομάζεται The Streak και βασίζεται στο άπιαστο σερί νικών που έχει ο Undertaker σε αγώνα Wrestlemania. Πρόκειται για 22 συνεχόμενες νίκες, τις οποίες καλούμαστε να ξεπεράσουμε ή να έρθουμε αντιμέτωποι με τον Undertaker αυτοπροσώπως, σε έναν πραγματικά unbalanced αγώνα. Τα υπόλοιπα modes του παιχνιδιού παραμένουν τα ίδια με τους δύο προηγούμενους τίτλους της σειράς, προσφέροντας αμέτρητες ώρες μαχών, με κανόνες που ξεφεύγουν από τα όρια της πραγματικότητας.

WWE 2K14 Image 03

Όσον αφορά τους βασικούς μηχανισμούς του παιχνιδιού, τα πράγματα είναι σχεδόν όπως τα αφήσαμε στο WWE ‘13. Ο χειρισμός παραμένει ο ίδιος, με τη μοναδική διαφορά πως φέτος το Reverse System (δηλαδή η ευκαιρία που μας δίνεται να αποκρούσουμε τις επιθέσεις του αντιπάλου) έχει γίνει πιο… κουραστικό. Το «παράθυρο» που έχουμε για να πατήσουμε τη σκανδάλη του controller μας διαρκεί ελάχιστα δέκατα του δευτερολέπτου και δεν είναι λίγες οι φορές που δε θα μπορούμε να κάνουμε τίποτα για να «σπάσουμε» τα συνεχόμενα χτυπήματα, αφήνοντας τον παλαιστή μας στο έλεος του Θεού. Από εκεί και πέρα, οι κινήσεις πραγματοποιούνται με περισσότερη φυσικότητα, ενώ και ο ρυθμός του αγώνα πάνω στο ρινγκ έχει πάρει μια πιο… ρεαλιστική μορφή, όπως και οι Signature και Finishing Moves που είναι πιο εντυπωσιακές  από ποτέ. Τα bugs του περσινού τίτλου δυστυχώς κάνουν και εδώ την εμφάνισή τους (impact engine… περασμένης γενιάς), όπως και το επίπεδο της Α.Ι. που παραμένει πολύ χαμηλό, αλλά σε γενικές γραμμές φαίνεται πως η Visual Concepts προσπάθησε να κάνει ένα μικρό βήμα προς τα μπροστά.

WWE 2K14 Image 04

Όπως και στον τεχνικό τομέα. Δε συναντάμε τις μεγάλες διαφορές που όλοι περιμέναμε (πιστεύοντας πως με την έλευση της Visual Concepts που κατάφερε να εκτοξεύσει το NBA 2K στα ύψη θα είχαμε και εδώ κάτι ανάλογο), αλλά τα πάντα φαντάζουν πιο… λαμπερά. Πιο καλοδουλεμένα. Η ομάδα ανάπτυξης επέλεξε την Predator Engine, που πρωτοείδαμε στο WWE ’12, σαν μηχανή γραφικών, μόνο που κατάφερε να την τροποποιήσει αρκετά, ώστε όλα να φαίνονται πιο… HD. Βέβαια, τη μεγάλη διαφορά αναμένεται να τη δούμε στον επόμενο τίτλο της σειράς που (λογικά) θα κυκλοφορήσει στα συστήματα της επόμενης γενιάς, μιας που φαίνεται πως στην τωρινή γενιά το καλύτερο αποτέλεσμα που μπορούμε να έχουμε είναι αυτό που συναντάμε στο WWE 2K14.



Συνοψίζοντας, μπορεί η Visual Concepts να μην έχει κάνει όλες τις απαραίτητες βελτιώσεις στη σειρά, αλλά το WWE 2K14 είναι το πλουσιότερο και ομορφότερο παιχνίδι πάλης που έχει κυκλοφορήσει. Ελπίζουμε, λοιπόν, πως το φετινό ήταν ένα «πείραμα» της 2K για να δει… «τι ψάρια πιάνει» και πως ο τίτλος που θα κυκλοφορήσει του χρόνου στα καινούργια συστήματα οικιακής ψυχαγωγίας θα είναι ακόμα πιο βελτιωμένος, με καλύτερη μηχανή γραφικών, αφήνοντας πίσω τα bugs του παρελθόντος. Μέχρι τότε, περάστε περισσότερες από 10 ώρες ατελείωτης βαρβατίλας στο 30 Years of Wrestlemania….
πηγή: enternity.gr

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Affiliate Network Reviews