Η έρευνα κατέληξε στο συμπέρασμα ότι οι άνθρωποι που δείχνουν την προτίμησή τους στο Facebook είναι πιο κοινωνικοί και εξωστρεφείς, ενώ καταφεύγουν στο συγκεκριμένο ιστότοπο σε μια προσπάθεια να αποφύγουν άλλες πιο απαιτητικές πηγές ενημέρωσης, όπως είναι τα άρθρα στα περιοδικά και τις εφημερίδες.
Aντιθέτως, ενώ εκείνοι που επιλέγουν το Τwitter ενδιαφέρονται περισσότερο για την ενημέρωση, είναι πιο ευσυνείδητοι και ευαισθητοποιημένο, ενώ δηλώνουν πως αντλούν πληροφορίες μέσω του συγκεκριμένου μέσου χωρίς να χρειάζεται να κοινωνικοποιηθούν.
πηγή : techit.gr
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου