Σύμφωνα με το eMarketer, το YouTube είναι πλέον τόσο ελκυστικό για τους διαφημιστές, που αντιπροσωπεύει το 11% του συνόλου των διαφημιστικών εσόδων της ιδιοκτήτριας, Google. Οι προβλέψεις της eMarketer ξεπερνούν τις προηγούμενες εκτιμήσεις της Morgan Stanley (4 δισ.) και της Barclays (3,6 δισ.).
Αν και η Google δεν έχει αποκαλύψει λεπτομέρειες σχετικά με τα έσοδα του YouTube, η έρευνα της eMarketer υποδεικνύει ότι η αγορά της υπηρεσίας αντί 1,65 δισ. το 2006 αποτέλεσε εξαιρετικά συμφέρουσα κίνηση. Ωστόσο, σημειώνεται ότι το YouTube δεν κρατά το σύνολο των διαφημιστικών εσόδων, καθώς τμήμα τους πηγαίνει σε συνεργάτες και σε δημιουργούς/ παρόχους υλικού. Τα καθαρά έσοδα, μετά τις πληρωμές αυτές, αναμένεται να φτάσουν στα 1,96 δισ. δολάρια.
Για τα επόμενα χρόνια, σύμφωνα με την αναφορά, αναμένεται ακόμα μεγαλύτερη αύξηση των εσόδων. Αντίθετα, για την τηλεόραση, που διατηρεί τη «μερίδα του λέοντος» παγκοσμίως, προβλέπεται μέτρια αύξηση εντός του διαστήματος των επομένων τριών ετών.
Σύμφωνα με τα στατιστικά της Google για το YouTube, η υπηρεσία προσελκύει ένα δισ. ανθρώπους κάθε μήνα, οι οποίοι παρακολουθούν συνολικά πάνω από έξι δισ. ώρες βίντεο, με το 80% του traffic να προέρχεται από εκτός των ΗΠΑ και το 40% της συνολικής παρακολούθησης να σημειώνεται σε φορητές συσκευές.
Πηγή: naftemporiki.gr
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου